poniedziałek, 1 września 2014

Klasa artystyczna Ia

Cześć!
Mam na imię Dominika i jestem uczennicą klasy I a z Gimnazjum nr.6 w Gliwicach. Od niedawna nabrała mnie chęć do stworzenia klasowego bloga. Będę tu umieszczać bieżące informacje z życia mojej klasy, wspólne zdjęcia, różne powiadomienia dla mojej klasy, śmieszne historie ... co kol wiek!Po za tym, jest to klasa artystyczna, więc na pewno będę miała o czym pisać!


Dzisiaj nasza cała klasa spotkała się pierwszy raz. W naszej klasie jest 7 chłopaków i 15 dziewczyn. Razem jest nas 22. Trochę śmiesznie, że dziewczyn jest 2 razy więcej niż chłopców. Nawet podoba mi się ta klasa z wyjątkiem, że mamy 1 starszego od nas urwisa. ;)



Haha, takie śmieszne obrazki znalazłam w internecie. :D Jak na razie nie wiem co mam dalej napisać o naszej klasie bo znamy się ledwo jeden dzień. 
Papa :3
~ Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz